SuKa @ SuKaR Utk MemiLIh??

On: Monday, March 30, 2009

Jika tidak begitu begini.. Jika tidak begini begitu. Kata-kata seumpama ini, sering kita dengar dan perkatakan. Benar atau tidak?!? Kita sering menghadapi satu keadaan yang sukar untuk membuat pilihan. Nak ke Tidak. Jika pilih ini, ia akan jadi begitu. Itulah yang sebaliknya, jika kita fikir tentang pilihan yang kita ingin buat.

Kita sering merasakan kerugian atau menyesal........ jika tersalah membuat pilihan.
Betul atau tidak. ???

Tetapi masih ramai lagi adik-adik belia kita yang masih kurang jelas untuk membuat pilihan. Apa kata, masa yang ada kini.. kita sama-sama seiring dan sejalan untuk memperbaiki setiap kelemahan dan mantapkan setiap kejayaan yang sedia ada. Agar semuanya jelas, nampak dan nyata.


ADAKAH masih ragu-ragu, was-was dan tidak ada keyakinan untuk membuat keputusan?Ingin berkongsi satu buku yang dihasilkan oleh seorang belia yang berdikari, kental dan mempunyai harapan yang cukup tinggi. Buku pertama hasil belia ini boleh dikatakan bagus dan menarik kerana berdasarkan pengalaman beliau sebagai belia yang berhati waja. Untuk perkongsian bersama dapat " Pilih Jangan Tak Pilih". Ikuti penulisan belia masa kini didalamnya. "Sharing is caring"

0 comments on "SuKa @ SuKaR Utk MemiLIh??"

Post a Comment